دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

همین قدر بدان که...

اینروزها هرکسی مرا میبیند،از حال و روز من میپرسد!

شک نکن که اگر هم از حالم بگویم،هیچ کس نمیفهمد

همین قدر بدان که بـــه طــــرز خیـلی خیـلی تلخـــی آرامــم


 دوستت دارم احساسم

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

همیشه غمگین ترین و رنج اور ترین لحظات زندگی آدم
توسط همون کسی ساخته می شه که شیرین ترین و به یاد
موندنی ترین لحظا ت روبرای آدم ساخته.

گاهی آرامش وسکوت, فریاد خفته ای ایست که دیگر توان خود نمایی ندارد.
ممنون از حضورتون در خاطرات کهنه

خواهش می‌کنم افسانه عزیز، مرسی‌ از حضور گرمتون ...

سحر پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

این روزها هیچ کس از حال و روز من نمی پرسد
تنهایی تنها همدمم شده

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود ...
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود ...
گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد ...
گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود ...
گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد ...
.........گاهی آرزو میکنم ای کاش ...
دلی نبود تا تنگ شود ...
تا خسته شود ...
تا بشکند .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد