دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

گاهی دلم برای شیطان می سوزد ....!


گاهی دلم برای شیطان می سوزد ....!

که اینقدر صـــــــادق بود ، دروغ نگفت ...

تــــظاهــــر نــــــــکرد...!

حتی به قیمت اخراجش از بهشت و مقام فرشتگی
 دوستت دارم
نظرات 5 + ارسال نظر
آرمیک چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://gitare.blogsky.com/

سلام من از خوندن این وبلاگ واقعا لذت بردم بخاطر همین شمارو لینک میکنم
عاشق آدم بار ارزشیه هرکی میخواد باشه

سخته وقتی میبینی مردم جلو چشمت تغیر میکنن

ولی از اون سخت تر اینه که یادت بیاد قبلآ چه جوری بودن..
MERCI

احمد-ا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

و امروز دلت برای شیطان یک مقدار بیشتر بسوزد که
فریاد بر می آورد آدمم کو تا به سجده اش در آیم و برگردم به جایگاه ی اولم !
غافل از اینکه
اینجا « انسانها » آدم دیروز هریک به چیزی انس گرفته اند ( گاه هم به چند ین چیز به انس نشسته اند ) و فراموش کرده اند که :
از کجا آمده اند
به کجایند
و به کجا خواهند رفت

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است
... نه در آن بالاها ...
مهربان، خوب، قشنگ
چهره اش نورانیست
گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من...
او مرا می فهمد ...
او مرا می خواند، او مرا می خواهد..

من پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

زیبا بود،لینکت کردم
نتیجه1:من چیز هایی که زیبا هستند رو دوست دارم.
نتیجه2:آن چیز در راستای نگرش یا خواسته های من بوده است.
نتیجه3:می خواهم چیز هایی که دوست دارم برای من باشند یا حداقل جزیی از من باشند.
نتیجه4:پس من خودم را بیشتر از هر چیزی که دوست دارم،دوست می دارم.
نتیجه آخر:خوشحال می شم یه سری هم به وبلاگ من بزنی!!!!!!!!
تنها 3 روز از میلاد من میگذرد!؟
www.blove-x3.mihanblog.com

شخصی را به جهنم می بردند . در راه بر می گشت و به عقب خیره می شد .
ناگهان خدا فرمود : او را به بهشت ببرید . فرشتگان پرسیدند چرا ؟
پروردگار فرمود : او چند بار به عقب نگاه کرد ... او امید به بخشش داشت.....

فراموش مکن: عشق مىبخشد، همان گونه که گل از عطرافشانى لذت مىبرد!

fateme جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://dey.blogsky.com

نمیذونم پیغاممو خوندی یا نه . و نمیدونم چه کار کردی .

parisa bagheri دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:02 ب.ظ http://yedonyaeshgh.blogfa.com

دوستان به خدا با تاکسی نمیرید فقط تو گوگل سرچ میکنید لطفا به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید.......
http://yedonyaeshgh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد