دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

من فقط مینویسم

 من فقط مینویسم

تا شاید برای یکی با خوندنش یه اتفاقی بیافته

و خدا کنه ، اون اتفاق ...

دوستت دارم مونا جونی 

نظرات 3 + ارسال نظر
nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

مونا خانم امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنمینت بشمار شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد...

kash..........

nabil nourani یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ


باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!!

باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوست داشته باشن...!!!!
...
اگه ساده ای ...!!...اگه باوفایی...!!....اگه یک رنگی...!!.........همیشه تنهایی

M دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ http://asheghaaaane.blogfa.com

لام وبلاگ خیلی قشنگی داری من که خوشم اومد اگه خواستی لینکم کن به منم بکید تا منم شمارو لینک کنم آرزومند آرزوهای قشنکت[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد