دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

همه جا پر شده که دهانت را می بویند ،

 همه جا پر شده که دهانت را می بویند ،

مبادا گفته باشی دوستت دارم ،

من می گویم حق دارند . . .

چون دوست داشتن های ما بودار است ،

بوی سوءاستفاده

... بوی خیانت

بوی دروغ می دهند

بوی گند می دهند بوی نا بوی نم

دوستت دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
دلتنگ چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://asir346.blogfa.com

شعرها ونوشته هات بسیارزیبان نمیتونم ازشون دل بکنم .واقعا خیلی با احساسید
به منم سربزنید

merci aziz , age omri bashe hatman dostte aziz .

دلتنگ چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://arezoo202.blogfa.com


منتظرتم

اینجا جاییست که
برای ماندن آنکه دوستش داری در کنارت
باید تن بدهی
نه قلب.....!

علی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

به وبلاگ شما سری زدم تعدادی از نوشته ها دو عاشق را خوندم بسیار زیبا بودند .
گاهی کلمات از بیان احساس عاجزند؛
چه باید کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد