دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

درحیرتم ازمرام این مردم پست

 درحیرتم ازمرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست

تاهست به ذلت بکشندش به جفا چون مرد به عزت ببرندش به سرودست.....

شیشه نازک احساس مرادست نزن!

 شیشه نازک احساس مرادست نزن!چندشم میشود ازلکه انگشت دروغ...!آنکه میگفت که احساس مرامیفهمد...کوکجارفت که احساس مرا خوب فروخت

تنهـــــــــــام


 تنهایی یعنی وقتی‌ پرســـــــتار گفت : همــــــــراه بیمار...

کسی‌ نبود جواب بده ،،،،

آهسته گفتم : ببخشید کسی‌ همــــــــراه من نیست ،،،
... ... .
.
تنهـــــــــــام
---------------------------------------------------------

منو ببخش


چقدر سخت ومسخره س نتونی اونچه که هستی رو به کسی نشون بدی...حتی یک نفر...خودمومیگم.نه اینکه نخوام...ظرفیت آدم ها کم شده!پیش خودم شرمنده ام ...وقتی جلوی خودم می ایستم از خودم عذرخواهی میکنم که گاهی نمیتونم حرف دلمو اونجوری که هست بزنم...منو ببخش :خودم!

"بازی"

تو رفتی و نگاهِ من یه دریا دردو غم داره.

یکی انگار تویِ سینم گل یاس داره میکاره.

بی تو قلب ِجهنم هم مثِ خونه واسم سرده.

با اون حالی که تو رفتی محاله "بازی" برگرده.

دارم یخ میزنم بی تو تافرصت هست آخه برگرد.

تو این سرمایِ تنهایی نمیشه حفظِ ظاهر کرد.

جایِ خالیه تو داره همه دنیامو میگیره.

بی تو آسونترین کارا واسم سخت و نفس گیره.

بی تو هم صحبتِ شبهام همین چار دونه دیواره.

بی تو این سقف هم سقف نیست ازش دلتنگی می باره....

یا تو یا هیچکس

گفته بودی یا تو یا هیچکس!!! ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست، کسی حتی مهم تر از من!!

عشقی که هر روز تازه تر نشود

عشقی که هر روز تازه تر نشود اندک اندک به عادت تبدیل می گردد و رنگ بردگی به خود می گیرد...!

" فراموشــــــے "

یکـــ ساعَتـــ که آفتابـــ بتابد خاطرهـ ی شبــِ

بارانــ ـی از یـــاد میرود

این استـــ حکایتــِ انسان هآ

" فراموشــــــے "

تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

هدایای بسیار ارزشمندم را از عشقم گرفتم... هدایایی که تک تک آن ها برایم ارزش دنیاها را داشت و انصافاْ عالی بودند. اگرچه به گفته خودش دیر شده بود اما این دیر شدن بهانه ای شد تا عشقمان محکم تر و استوارتر از همیشه به راه خویش ادامه دهد. شک و تردید من بر این بود که مبادا خدای ناکرده او حتی ماه تولدم را هم فراموش کرده باشد و ارزش یک اس ام اس تبریک روز تولد را نیز برایم هدیه نکند... اما نه این طور نبود. قسم می خورم انتظار کادو نداشتم و هدایایی که برایم داد فوق العاده ارزشمند بودند. خیلی...

خواهش می‌کنم برای سلامتی مونا م دعا کنید.دوستت دارم عشق من .



تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

    

  تولدم مبارک  

 

اینم کیــــــــــــک تولـــــــــــدم 

       

 

تولد تولد تولدم مبـــــــــارک 

 

اینم کادو هام

  


 تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک