دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری؟!

چــرا آدمـــا نمیـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ یعنـــــــی : " نــــذار برم "

یعنـــــــی بــرم گــــردون، سفــــت بغلـــــم کـــن، ســـــرمو بچــسبـــون به سینــــه ت و
بگــــــو :
"خدافــــظ و زهــــر مـــار، بیخــــــود کــــردی میگی خدافـــــظ مگـــــه میـــذارم بــــری؟!! مــــــگه الکیــــــــه!!!!"
چــــــــرا نمیـــــفهمـــــن نمیخــــــــوای بری؟!!! چـــــــــرا میـــــــذارن بــــری؟!
 دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
خودمونیم
نکنه
معنای
خدا حافظی
این " نــــذار برم " هم نباشه !!!
آخه
ما
یاد
گرفته ام که :

خدا حافظی
یعنی
«خدا تو را درحافظت خودش نگه دارد»

salam , merci az yad avari afsaneh aziz .

افسانه پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

خداحافظ همین حالا،

همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر

شده چشمم خداحافظ کمی غمگین، به یاد

اون همه تردیدبه یاد آسمونی که منو از چشم تو میدید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است نه اینکه

میشه باور کرد دوباره آخر جاده است خداحافظ واسه

اینکه نبندی دل به رؤیا هابدونی بی

تو و با تو، همینه رسم این دنیا

خداحافظ خداحافظ

همین حالا


kheiuly vaghte ke bedone on dep hastam to ghorbat ........................................................

nabil یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ق.ظ


قبر منو خیلی بزرگ بسازین....

چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم..

nabil یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ق.ظ

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم؛
اما وقتی حقیقت رو گفت کلاً خاموش شدم...:(

S.... شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

خیلی قشنگ بودعشق من تازه خدافظی کرده به منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد