دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

از چه می ترسی؟

از چه می ترسی؟
         چرا می‌ترسی که بگویی که دوستم داری؟
                 بگو و از هیچ چیز نترس ...
                           فردا میتوانی انکار کنی ....!!
                                     تو که خوب بلدی ....!

                                                                             دوستت دارم احساسم

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد-ا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

هنوز تو دوست داشتن را از لب های من میجویی !
هنوز نخواسته ای اشکهایم را باور آیی !

به گوشت اعتماد داری !
به اشکم بی اعتمادی !

دوست داشتنم به تو
تا آنجاست
که
به
لب
نرسد!!

فاطمه یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://dey.blogsky.com

اینبار تو بگو دوستت دارم !
آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید .

دردم این نیست که
او عاشق نیست
دردم این نیست که
معشوق من از عشق تهی است
دردم این است که
با دیدن این سردیها
من چرا دل بستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد