دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

نبری گمان که من ترا فرا موش کنم

نه نه هرگز هرگز زهر شود جام من که بیتو من نوش کنم


بشکند دستم اگر کسی در آغوش کنم


نبری گمان که من ترا فرا موش کنم


مهر تو دارم به دل تا دم مردن بتا


یگانه عشقم تویی به عهدت وفا نما


در ره عشقت زمن هر گز نبینی خطا


عشقی تو دارم به دل باشد هوایت به سر


میشود هر روز و شب آرزویم بیشتر


کی میدهم قلب خود جز تو به یاری دیگر


دوستت‌دارم‌

نظرات 3 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

ین تحفه رو اینقدردوس داری؟؟؟؟
از این قشنگتر پیدانکردی؟؟؟؟

tofe 7 jado abadete martike .........
to khodet chi hasti avazi ! ?
baraye man zibatar az in vojod nadRE 1 YE NEGAH BE ESME MOZAKHRAFET BENDAZ bad mifahmi ke ki hasti ! dige baro avalo akharet bashe ke paye kasifeto inja mizari ! age roberom bodi va in jorato be khodet midadi ke in charandiyato begi be khodavandiye
khoda tike buzorget gosht bod avaziiii
enghad buzdelo taso hasti ke hich neshoni az khodet nazashti bejoz esme kasifet !

احمد-ا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

چقدر
با
این
جمله:
« دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی »
آشنایم !!

جمله ای
که
میتوانی
همه
عمر
باهش
زندگی
کنی

احساسات را
ارزان
بدست
نیآوری
با احساسستم !

تاب و تحمل بعضی از جمله ها بر عاشق یا معشوق
سر آید
آنگاه یکی
می ماند
یکی
می
رود
تا هر دو باشند !!

ahmad jan merci ke be man sr mizani dadashe golam , va merci az delneveshtehaye zibat ke be del mishine va poshte tak take kalemehai ke masraf mikoni mafhome khasi neshaste ... omid hast ke betonam hanche ke migoi ra tamam va kamal befaham !
merci

فرشته دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

چقدرعاشقانه...............خوش بحال عشقت اولین بار که به وبت سرمیزنم ولی کلی اشکم دراومد کاش ای کاش یه ذره از وجود تورو داشت عشق من عشقی که بخاطرش دلی رو به دریا زدم که از اب واهمه داشت خوش باشی داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد