دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دوست یعنی:

دوست یعنی:
- کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی تو زندگیت کم باشه
- اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمیشه
- یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت میگیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه
- وقت اضافه.یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه
- تنهایی هامو میسپرم دست تو چون شک ندارم میفهمیش
- یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو.اما بدون شمارش و حساب و کتاب
- من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده

  دوستت دارم احساسم

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ

وقتی
عشق
فقط
عشق
باشد
آنگاه

دوست هم
فقط
دوست
است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد