دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

مجنون شدم و ز دوریت نالیدم

گفتی که به احترام دل باران باش
باران شدم و به روی گل باریدم
گفتی که ببوس روی نیلوفر را
از عشق تو گونه های او بوسیدم
گفتی که ستاره شو دلی روشن کن
من همچو گل ستاره ها تابیدم
گفتی که برای باغ دل پیچک با ش
بر یاسمن نگاه تو پیچیدم
گفتی که برای لحظه ای دریا شو
دریا شدم و ترا به ساحل دیدم
گفتی که بیا و لحظه ای مجنون باش
مجنون شدم و ز دوریت نالیدم
گفتی که شکوفه کن به فصل پاییز
گل دادم و با ترنمت روییدم
گفتی که بیا و از وفایت بگذر
از لهجه بی وفاییت رنجیدم
گفتم که بهانه ات برایم کافیست
معنای لطیف عشق را فهمیدم


مریم حیدرزاده

دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

ما همه
تنهایی و غربتی بلند مدت را لمس کرده ایم
و همه آموخته ایم که
راه چاره ی آن فقط عشق است.

گـاهـی فـرار میکنم از فـکر کردن به تو.....

مِثــل رد کردن آهنگــی که دوستش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد