دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

هنوز نیامده ای خداحافظ؟!

 هنوز نیامده ای خداحافظ؟!

باشه برو،پشت سرت نه نگاه میکنم نه آبی خواهم ریخت!

رسم دنیا اینگونه نامرد نیست.

راستی فلانی!

ناگفته های داشتم برایت که دیگر ارزشی ندارند،به گور می برم


 دوستت دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
نغمه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ http://2160.blogfa.com

سلام و
ده تا شاخه گل رز سفید
هر کجا هستی دلت از غصه ی دنیا خالی.
دوست من

mamnonam va merci az hozore garmet naghmeh aziz .

سحر سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

مهتابی اتاقم صاعقه میزند
دستی تکان می دهی از سر عادت یا اجبار
به سلامت اما
اینگونه خداحافظی نمی کنند!

سلام حالتون خوبه دوست من؟چند وقتیه کمتر آپ می کنین؟ ولی من همیشه بهتون سر میزنم

مثل سایه زندگی کردن سخت است, دیده نشدن سخت است , همیشه در حاشیه بودن , فراموش شدن سخت است هستی و انگار نیستی
سلام دو ستم ، مرسی‌ که به من سر میزنین اما چند وقتی‌ هست که جسمم هم مثل روح‌ام بیمار شده و جواب شما رو هم الان از بیمارستان میدم ، برای همین نمیتونم همیشه اونلاین باشم ... باز هم ازتون تشکر می‌کنم که سر میزنین به کلبه تنهایی من ... مرسی‌

نغمه چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://2160.blogfa.com

سلام
دوست من
از اینکه فهمیدم الان تو بیمارستانی خیلی ناراحت شدم
امیدوارم زود حالت خوب بشه
ای کاش برای روحت هم بیمارستانی وجود داشت جایی که به جای سرم وامپول به ادمها عشق ومحبت تزریق میکردند وبه جای قرص وشربت طعم شیرین زندگی را به کام بیمار میچشاندن
به یادت هستم شاد باشی وسالم
دوست من
فریبا

سلام
دوست من
آنچه در بیرون اتفاق می افتد اهمیت ندارد، بلکه آنچه که در درون ما واقع می گردد، مهم است. اوضاع و شرایط موقتی هستند، در حالی که شخصیت شما ابدی است.

احمد-ا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
اولاْ امیدوارم درس های مربوطه در آنجا گرفته باشی و با دست پر برگردی
و ثانیاً عشق وقتی اومد دیگه رفتی نیست اونی که میری عشق نیست با آب ریختن هم بر نمی گردد اونی که با تو هست عشقت است دریابش که دریافتی
میدونی و خوبتر هم میدونی خیلی ها رفتند که عشق بماند !!

سلام,

پروردگارا ، خود را تقدیم تو میدارم ، با من کن و از من ساز ، هر آنچه خود اراده میکنی‌ ، از اسارت نفس رهایم کن ، تا انجام اراده‌ات را بهتر توانم، مشکلاتم را بگیر، تا پیروزی بر آنها شاهدی باشد ، برای کسانی‌ که با قدرت تو ، عشق تو و راه تو ، یاریشان خواهم داد ، باشد که همیشه بر اراده تو گردن نهم . آمین

سحر چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام نبیل جان .وقتی فهمیدم بیمارستان بستری هستین خیلی ناراحت شدم امیدوارم به خاطر یه سرماخوردگی جزیی باشه (ایکن دلداری به خودم) به هر حال امیدوارم هر چه زودتر سلامتیتون رو به دست بیارید (چه جسمی چه روحی)ما برای شما دوست عزیز دعا می کنیم .زنده باشید و پاینده تا ابد

سلام سحر جان
آنچه در بیرون اتفاق می افتد اهمیت ندارد، بلکه آنچه که در درون ما واقع می گردد، مهم است....
از یک جایی به بعد .... نه دست و پا میزنی ، نه بال بال میزنی ،
نه دل دل میکنی ، نه دادو بیداد میکنی ، نه گریه میکنی.....
نه سرو تو میزنی به دیوار ، نه............
از یه جایی به بعد فقط سکوت میکنی............ سکوت !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد