دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

مهربانتر از من دیدی نشانم بده،

مهربانتر از من دیدی نشانم بده، 


کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند


 دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

تو خود عشق ! را همراه داری !!
می بینی با سلطان عشق ! ( حالا نامش بگذار خدا ، اله ، الله ، معبود ، پروردگار ، پدر ،. . . . )
چه ها می کنند!
چه ها کرده اند !
و . . . و چه ها

در محضر او
وای وای وای
اما
او
از
مهر و محبت و دوست داشتن و عشق ورزیدن و . . .
خود نمی کاهد
و تو فرزند اویی !!
و همین افتخار تو را بس
ما را هم به دعا نشین

ازاین تــــــــکرار ساعتها...
..
ازاین بیهوده بــــــــودنها...
..
ازاین بی تــــاب ماندنها...
..
ازاین تردیــدها...نیرنگها...شــــــــــکها...خیـــانتها...
..
از این رنگین کمان ســــــرد آدمها...
..
و از این مـــــــــرگ باورها و رویاها...
..
پـــــــــــــــریشانم........
..
دلم پـــــــــــــــرواز میخواهد... پـــــــــــــــرواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد