دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

با من از عشق چیزی بگو


 نه اینکه حرفی برای گفتن نباشد ، هست


حرف هست


عشق هست

بغض هست

درد هست !!!

... اما ...

چه بگویم وقتی

نه در آرزوهایت حرفی از رویای با من بودن است

نه در روزهایت تلاش ِ داشتن ِ همیشگی ِ من ...!

گمان مبر همیشه حوالی خواب های تو بیدارم

گمان مبر که همیشه عاشقانه می نویسم و می خوانمت

عشق ...

به زخم که برسد ، سکوت می شود ....

زخم که عمیق شود ، بیداری ِ دل ، درد دارد ....!

من

در این بغض های هر لحظه

در این دلتنگی های مدام

در این آشفتگی های دقایقم

دارم

سکوت

می شوم ....

با من از عشق چیزی بگو
 دوستت دارم



نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

هر کاری می خواهی بکن.
دنیا را آتش بزن
آسمان رو به مضحکه بگیر.
زمین را تحقیر کن .
باد و نفهم و گل را نبو.
خنده را فراموش کن و گریه را به خاک بسپار.
زیر دیروز دفن شو و در فردا غرق.
حتی اگر می خواهی کودکی را پشت سر بگذار
هر چه می خواهی بکن
اما ....
هیچگاه رویاهایت را فراموش نکن!!
رویا خود زندگیست اگر.....
تو بخواهی...

afsaneh khanome aziz , manzor az in delneveshte in nabode ke royahaye bo ou bodan ro mitonam faramosh konam ya faramosh ! rasme dele man faramoshi nist !!!! gahi enghad gharghe roya miosham gharghe rozhaye gozashte ke vaghti be khodam miyam va mibinam ke hala che halo rozi daram va cheghad dor hastam va ..... delam mikhad divane var saramo bekobam be divar , bas ke delam tangesh mishe va dorish azaram mide !!!! kassi shayad nafahem chi migam ! ama be khoda ghasam khodaRO SHOKR MIKONAM ke mitonam ye nafaro enghad dost dashte basham hessi ke hich vaght nesbat be hich kass joz ou nadashtam va nadaram va az khoda mikham ke be hich kasse dige ham nadashte basham ... divane nabudam ama vaghti divaneye eshghe ou shodam didam divanegie eshghash ham alami darad ke be donya miarzad !!!

سحر پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

از شمار روزهای عمرتان آنهایی را که عاشق نبوده اید دور بریزید.

پاینده باشی نبیل جان

sahare aziz man rozi ke asheghesh shodam aZ ON ROZ BE BAD RO jozve zendegim hesab mikonam .... tavalode man rozi bod ke ba eshghe ou motavaled shodam doste man .
merci az in ke be man sar mizanin dostam

سحر شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام نبیل جان .نه هم وطن من چرا ناراحت بشم بر عکس خیلی هم خوشحال شدم.آخه اون روز به یادماندنی ترین روز زندگیم بود.مرسی

khoshhalam ke khoshhal shodin sahare aziz .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد