دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !

عشق تو

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !

زیبا بود

امّا

شوخی بود !

حالا . . .

تو بی تقصیری !

خدای تو هم بی تقصیر است !

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !

تمام این تنهایی

تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است

 دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://g0d.blogsky.com

خیلی زیبا بود




نه اینکه حرفی برای گفتن نباشد ، هست
حرف هست
عشق هست
بغض هست
درد هست !!!
... اما ...
چه بگویم وقتی
نه در آرزوهایت حرفی از رویای با من بودن است
نه در روزهایت تلاش ِ داشتن ِ همیشگی ِ من ...!
گمان مبر همیشه حوالی خواب های تو بیدارم
گمان مبر که همیشه عاشقانه می نویسم و می خوانمت
عشق ...
به زخم که برسد ، سکوت می شود ....
زخم که عمیق شود ، بیداری ِ دل ، درد دارد ....!
من
در این بغض های هر لحظه
در این دلتنگی های مدام
در این آشفتگی های دقایقم
دارم
سکوت
می شوم ....
با من از عشق چیزی بگو

اشکان دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://tashkan.blogsky.com/

خیلی جالبه

شاد باشی

jalebe !!!
shad basham !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد