دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

به سلامتیه تو

به سلامتیه تو

تویی که این متنو میخونی......

تویی که دلت شکست ولی مرام داشتی،

تنها موندی.....

... ... اما معرفت داشتی......

تو دختری که تو این روزای سخت از خیلی از نامردای مرد نما مقاومتری محکمتری....

تو پسری که تو این روزای سخت از خیلی زن نما های سنگدل با احساس ترى،لطیفتری

نه میگم بی خیال.... نه میگم خوش باش.......

بابت خوردن مهر با ارزش آدم رو پیشونیت داری بها میپردازی......

به نظرت نمی ارزه؟

می ارزه خوبم می ارزه............

به سلامتیت..
 دوستت دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

قفس دل می شکنم تا تو آزاد شوی

همچو ویرانه دل ، تا تو بر باد شوی

من ندیدم روز خوش از تابش تو

ای خوش آن روز بازیچه ابر و باد شوی

اشک من ریخت به دامان تو شب و روز

رسد آن روز تو هم اسیر صیاد شوی

بگسستم از همه بهر تو جانا

رسد آن روز همچو من تو هم ساد هشوی

بدریدی به جفا بادبان زورق دل

قایق بشکسته بدریا گرفتار باد شوی

بنمودی قفل سکوت بر لب و دل

بینم آن روز توهم پرفریاد شوی

بگرفتی ، تاب و قرارم به نگاهی

چه کنم گر در بند و گرفتار دل شیاد شوی ؟

یه وختایی ، جواب یه حرفایی ، فقط یه نفس عمیقه ..

بزار تو دلت بمونه ..

این جوری قشنگ تره

fateme سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ http://dey.blogsky.com

نوش ......

merci

سحر سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

به سلامتی هر چی عاشقه
به سلامتی شما

merci

احمد-ا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام
اگه این متنو میخونم
پس :
دوستت دارم .

اگه به سلامتیم دعا میکنی
پس :
دوستم داری .

از چه می حراسی ؟؟!!
مگر نشنیدی که:
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
!!!!!!!!!!!!

vorojak یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

mersi
kheili khoob bood

iraj دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

aali bood mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد