دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

به سلامتیه تو

به سلامتیه تو

تویی که این متنو میخونی......

تویی که دلت شکست ولی مرام داشتی،

تنها موندی.....

... ... اما معرفت داشتی......

تو دختری که تو این روزای سخت از خیلی از نامردای مرد نما مقاومتری محکمتری....

تو پسری که تو این روزای سخت از خیلی زن نما های سنگدل با احساس ترى،لطیفتری

نه میگم بی خیال.... نه میگم خوش باش.......

بابت خوردن مهر با ارزش آدم رو پیشونیت داری بها میپردازی......

به نظرت نمی ارزه؟

می ارزه خوبم می ارزه............

به سلامتیت..
 دوستت دارم

سلامتی تنهایی

سلامتیه اونایی که انقد خستن که نمیتونن خیانت کنن


و انقد تنهان که نمی تونن دوباره عاشق شن,,,,,,


سلامتی تنهایی

دوستت دارم

باور کن

 باور کن "من"


تنهاترین ضمیر دنیاست !



و "او"


خوشبخت ترین ضمیر دنیا چون "تو" رو دارد


دوستت دارم

عکست را که از دیوار برداشتم

عکست را که از دیوار برداشتم،سقف کوتاه شد


آسمان چسبید به پنجره های روبرو


حالا


روی هر قابی دست می کشم


تو ظاهر می شوی


پشت هر چراغی می رسم تو سبز...


سرگذشت من 


آبی که از سر گذشت بود


خواب هایی دو نفره که تعبیرش تو نبودی


 دوستت دارم

سری هم به این متروکه بزن...

 نترس..

گاهی ملک بدون صاحب را می توان برای فروش گذاشت...

نمی گویم بخر. نه!!

دل آشوب من که خریدن ندارد....

اما...

... فیلم بازی کن!

خودت را جای یک خریدار بگذار

و سری هم به این متروکه بزن.

 دوستت دارم

پروردگارا ....!

پروردگارا ....!

به من قدرت بده در این فرصت حیاتم ؛

آهی نکشم برای کسی که دلم را شکست....که اینگونه تنهایم خدایا


 دوستت دارم

برای خداحافظی نیا ؛

برای خداحافظی نیا ؛

اگر می خواهی بروی ، بی خبر برو

می گویند آدم ها تا چیزی را به چشم نبینند ، باور نمی کنند

 دوستت دارم

همین قدر بدان که...

اینروزها هرکسی مرا میبیند،از حال و روز من میپرسد!

شک نکن که اگر هم از حالم بگویم،هیچ کس نمیفهمد

همین قدر بدان که بـــه طــــرز خیـلی خیـلی تلخـــی آرامــم


 دوستت دارم احساسم

مهربانتر از من دیدی نشانم بده،

مهربانتر از من دیدی نشانم بده، 


کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند


 دوستت دارم

هنوز نیامده ای خداحافظ؟!

 هنوز نیامده ای خداحافظ؟!

باشه برو،پشت سرت نه نگاه میکنم نه آبی خواهم ریخت!

رسم دنیا اینگونه نامرد نیست.

راستی فلانی!

ناگفته های داشتم برایت که دیگر ارزشی ندارند،به گور می برم


 دوستت دارم

چقدر خوب میشد ادمها...

 چقدر خوب میشد ادمها پشت بعضی واژه ها خودشون رو قایم نمیکردن

چقدر خوب میشد ادمها میدونستند که اگه چیزی رو به روشون نمیاری از روی سادگیت

نیست

چقدر خوب میشد ادمها برای فرار از دست همدیگه به همدیگه دروغ نمیگفتند

چقدر خوب میشد ادمها حقیقت رو به جای واقعیت قبول میکردن

چقدر خوب میشد ادمها نزدیکی و دوستی رو به دوری و دوستی ترجیح میدادن...

دوستت دارم

وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم

وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم امــ‗__‗ــان از

 امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند..


مردان هم قلب دارن


مردان هم قلب دارن


فقط صدایش، یواش تر از صدای قلب یک زن است!


مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!


... شاید ندیده باشی؛ اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!


هر وقت زن بودنت را میبینم؛ سینه ام را به جلو میدهم،صدایم را کلفت تر میکنم


... ... تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی !


مرد که باشی ... دوست داری ... از نگاه یک زن مرد باشی ..!


نه بخاطر زورِ بازوها


دوستت دارم

دلم...

دلم گرفته به قدر تمام روزهای که

خندیدم

و همه آدم ها را خنداندم

روزهای بود که صدایی خنده هایم

گوش همه کر میکرد.....

... اما....

حالا صدای گریه هایم را حتی خودم هم

نمی شنوم

دلم باران می خواهد..... .بارا ن

دلم دریا..... می خواهد

دلم...

دل...... می خواهد !!!

دوست یعنی:

دوست یعنی:
- کسی که وقتی هست آروم باشی و وقتی نیست چیزی تو زندگیت کم باشه
- اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمیشه
- یه دل اضافه داشتن برای اینکه بدونی هر بار دلت میگیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت میشه
- وقت اضافه.یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه
- تنهایی هامو میسپرم دست تو چون شک ندارم میفهمیش
- یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو.اما بدون شمارش و حساب و کتاب
- من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده

  دوستت دارم احساسم

از چه می ترسی؟

از چه می ترسی؟
         چرا می‌ترسی که بگویی که دوستم داری؟
                 بگو و از هیچ چیز نترس ...
                           فردا میتوانی انکار کنی ....!!
                                     تو که خوب بلدی ....!

                                                                             دوستت دارم احساسم

اینجا غربت است...

اینجا غربت است

محبت نمی‌‌فروشند 

از نگاه غریبه‌ها و آشنا‌ها لبخندی نمیجوشد 

من باور کردم اینجا دیار حسرت و درد است 

باور کردم اینجا عاقبت وفا مرگ است

دوستت دارم م

هفت شهر عشق

هفت شهر عشق

شهر اول: نگاه و دلربایی...

شهر دوم: دیدار و آشنایی...

شهر سوم: روزهای شیرین و طلایی..

شهر چهارم: بهانه،فکر،جدایی...

......... شهر پنجم: بی وفایی...

شهر ششم: دوری و بی اعتنایی...

شهر هفتم: اشک،آه،تنهایی

نبری گمان که من ترا فرا موش کنم

نه نه هرگز هرگز زهر شود جام من که بیتو من نوش کنم


بشکند دستم اگر کسی در آغوش کنم


نبری گمان که من ترا فرا موش کنم


مهر تو دارم به دل تا دم مردن بتا


یگانه عشقم تویی به عهدت وفا نما


در ره عشقت زمن هر گز نبینی خطا


عشقی تو دارم به دل باشد هوایت به سر


میشود هر روز و شب آرزویم بیشتر


کی میدهم قلب خود جز تو به یاری دیگر


دوستت‌دارم‌

چقَـــدر دلــَـــــم می خواهـــَــــد

چقَـــدر دلــَـــــم می خواهـــَــــد

نامهـ بنویسمـــ ......

کاغذ و پاکتــــ هــَــــم هَســــت ...

و یک عالمهـ حـــَـــرف !

کاشــــ ،

کسیــــ ،

جاییـــــ ،

منتظرمــــ بــــود ....
دوستت دارم 

؟لطفا قیچی رو از دسترس بزرگتر ها دور نگهدارین!

 بچه که بودم میگفتند : قیچی رو از دسترس بچه ها دور نگهدارید چون خطرناکه ممکنه یه بلایی سر خودشون بیارن . بزرگ که شدم دیدم قیچی تو دست بزرگتر ها خطرناکتر که چه عرض کنم فاجعه آمیز تره چون یه عالم بلا سر دیگران میارن . بزرگتر ها میتونند زندگی ها رو رابطه ها رو احساس ها رو قولها رو ارزشها و معیار ها رو وابستگی ها و دلبستگی ها رو قطع کنند . در حالیکه بچه ها فقط کاغذ ها رو قیچی میکنند و شاید هم موی عروسکها و دماغ اسبابازیهاشونو . بچه ها با خوشحالی یه چیزی را قیچی میکنند بزرگتر ها با کینه و قهر وخشم و انتقام جویی و شاید بعضی مواقع با خیانت روابط رو قیچی میکنند . میبینی قیچی تو دست بزرگتر ها چقدر خطرناکتره ؟لطفا قیچی رو از دسترس بزرگتر ها دور نگهدارین . مرسی

عادت ما آدم هاست....!


عادت ما آدم هاست....!

سیگار هم که کامش را داد، زیر پا لِه اش می کنیم....


من فقط مینویسم

 من فقط مینویسم

تا شاید برای یکی با خوندنش یه اتفاقی بیافته

و خدا کنه ، اون اتفاق ...

دوستت دارم مونا جونی 

یادمون باشه...


یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش
 کنیم

چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره

غربت یعنی

   
غربت
یعنی
به دنبال ِ کسی گشتن
و همه را شبیه او دیدن
همه را با او مقایسه کردن
و به همه لبخند زدن
...و پیش ِ همه بغض کردن
و باز
و همیشه
به دنبال او گشتن.......!
دوستت دارم