دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

نمــی دانــم چه کسـی به امیـــدواری مـن حسادت کرد .

گرچه نباریده بر من ابری ، چشمان من آبستن اشک ،                                                                                                       
                         چه کسـی به چشمهای پـر از اشک من  حسادت کـرد .                                                                                             
                          تکــرار زندگیـم  صداقت بـود ،  سادگـی  عادت   مــن                    
       
                          نمـی دانـم  چه کسـی به سادگـی مـن   حسادت  کــرد .  
             
            هیچ سنگــی از دستـــان مــن  بــه  ســوی  آسمـــان ،

                         هیچ   پــرنــده ای را از پـــرواز  نـا  امیــــد  نکـــــرد                                                                 
                  
       نمــی دانــم چه کسـی به امیـــدواری مـن حسادت کرد .                                                                             


نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا بود.

من به آئینه حسادت کردم !
به همان یک نگه خسته تو
و به او
که تو را در دل خود خواهد دید
و به بوی گل سرخ
آن هنگام که تو می بوییش
و به زلفان خم اندر خم تو
که سر انگشت تو را
به کمین بنشسته است
و به پیراهن تو
که تو را این همه
در بر دارد
و به این یک نم اشک
که یقین می دانم
گونه ات می بوسد
یا به یک آستینی
که عرق از سر پیشانی تو بردارد

salam afsaneh jan , merci ke be man sar mizani .

فاطمه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام دوست من وبلاگت خوبه ولی خیلی از کلمه دوستت دارم استفاده کردی منخبر از عشق شما ندارم ولی این کلمه یه خورده وبت و خسته کننده کرده با عرض پوزش

کتی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://love2story.com

امیدوار بودن بهترین محبت خداست و عشق زیباست خدا عاشقان را دوست دارد دوست خوبم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد