دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

ܓ.✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ پیراهنی که از تو به جای مانده ܓ.✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿

 پیراهنی
 که از تو به جای مانده... امــروز بـویــیدمش...عمــیق ِ عمــیق ؛ 
l

و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم ؛

و به یــاد آوردم که دیـگر ، ♥♥ سـهم دیگری و غمــت سـهم مـن . . .!

دوستت دارم مونا جونی 

نظرات 4 + ارسال نظر
احمد-ا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ

تنی که تو ازش داری سهم تو بود و تما تنش !
و مابقی نعش و جسد است که ترا با آن سرو کاری نیست .

مرا به بهایی فروخته اند که اگر گفته بودند ،

خودم برایش هزاران برابر می پرداختم

فریبا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
اگه فقط تنش مال یکی دیگه باشه خیلی مهم نیست
شاید مهم اینه که احساسش متعلق به کی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید دوستهایی که دارین ادمهای خوبی نیستن چون هنوز خدا جواب دعهایی که برای شما کردن نداده!!!!!!!!!!
چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد ...................
دلتان شاد

مرا به بهایی فروخته اند که اگر گفته بودند ،

خودم برایش هزاران برابر می پرداختم

nabil دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

از عشقی‌ که من دم میزنم ! از بوی پیراهنی که روح و احساس عشق در آن جای دارد ! پیراهنی که به من هدیه داده شد که وقتی‌ خیلی‌ دلم تنگه عشق شد ببویم که بدانم عشق هنوز زنده است ! و عشق را باید نفس کشید ! تو چه می‌دانی آن نوع از عشق که فراتر از بدن و جسم ماست هنگامی ظهور می کند که با تمام وجود - و نه تنها با جسم خود - به معشوق عشق بورزیم. این عشق برتر تنها هنگامی خود را نشان می دهد که با فکر و ذهن و قلب و روح خود به فکر و ذهن و قلب و روح معشوق عشق بورزیم سپس تمامی سلول های بدن ما از عشق به معشوق خواهد لرزید.......................
من از این عشق میگویم تو را نمیدانم دوست خوبم ... مرسی‌ از حضور مهربانتان ، مرسی‌ که هنوز دوست دارانی دارم که به من سر می‌زنن . دوستتِ تان دارم .

سحر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com/

سلام
عاشقان واقعی معشوق را درغم هایش تنها نمی گذارند حتی اگر تنش سهم دیگری باشد. چون وجودش را احساس می کند اگر چه کنارش نباشد .وخوشبختی اش را می خواهند وخود چون شمع می سوزند ودم برنمیارند . وچه سخت است جدایی

salam, khosh amadin va merci az nazareton doste aziz .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد