دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دوست داشتن به وسعت نگاه تو بود


اما می خوام از کسی بگم که بودن با اون باعث شده من از پیله تنهایی خودم

رها بشم و بتونم معنی خیلی چیزها رو

بفهمم

مونا ی عزیز تو همون کسی هستی که با دست

مهربونت توی تیره ترین شبهای زندگی من

شعمی روشن کردی و منو از وحشت تنهایی

نجات دادی ... زمانی که احساس میکردم

همه راهها به بن بست رسیده وتمام لحظه

هام داره یکی یکی می سوزه ... تو با

زلالی حرفهات و مهربونیهای بی اندازه

ات بغض غصه های منو شکستی و منو از

این سیاه چال نجات دادی می دونم که هر

چی بگم و هر کاری بکنم ذره ایی از

خوبیهای تورا جبران نمی کنه اما خواستم

بگم که ازت متشکرم و همیشه خودم رو

مدیون الطاف تو می دونم .... تو همون

همزاد روحی من هستی همون نیمه گمشده و

پنهانی که حالا با بودن در کنارش

معنی آرامش رو بهتر می فهمم ...

از خداوند میخوام که گل آرزوهات رو

همیشه شکوفا نگهداره و تو همیشه شادو

خوشبخت به زندگی ات ادامه بدی و من

ازدیدن سعادت تو لذت ببرم ........

خیلی دوستت دارم و خیلی ازت متشکرم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد