دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

سکوت عاشق در برابر جفای معشوق ، فقط به خاطر حرمت عشق است !

چنان دل کندم از دنیا که شکلم ، شکل تهاییست ، ببین مرگ مرا در خویش که مرگ من تماشاییست

مرا در اوج میخواهی ! تماشا کن! تماشا کن ، دروغین بودم از دیروز مرا امروز تو حاشا کن

در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال من ، همه از من گریزانند تو هم بگذر از این تنها

فقط اسمی به جا مانده از آنچه بودم و هستم ، دلم چون دفتری خالی قلم خشکیده در دستم

شگفتا از عزیزانی که هم آواز من بودند ، به سوی اوج ویرانی پل پرواز من بودند

گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم ، به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم

رفیقان یک به یک رفتند مرا با خود رها کردند ، همه خود درد من بودند گمان کردم که هم دردند

نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.far30tak.tk

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با اسم جدیدترین عکس ها و آهنگ لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم!

salam merci az lotfe shoma doste khobam shoma ham mitonin mano ba esme دو عاشق دور از هم اما باهم link konin doste aziz . ba arezoye behtarinha baraye shoma doste aziz .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد