دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

همسفر همیشه باهاتم


من آن کبوتر خسته بال هستم که : دقایق را به امید پروازی دوباره طی‌ می‌کنم .. و در سوی سوی خیالم صدای بال کبوتری را می‌شنوم که زمانی‌ با من همسفر بود . از عمق وجودم و با صدای بلند فریاد میزنم ، همسفر همیشه باهاتم حتّی با بال‌های شکسته ! همسفر همیشه باهاتم حتّی  با بال‌های شکستههههههههههههههههه !

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

من تا به عمرم آدمی به وفاداری شما ندیده بودم یک ساله که برای مونا مینویسید ؟ من هیچی نمی تونم بگم
حتی یک بارهم برایتان نظری نگذاشته
به هر حال من نمی تونم قضاوت بکنم .شاید شما هم مقصر باشید وحسابی دلشو شکونده باشید وگر نه انسان که دلش از سنگ نیست

yadame 12 sale pish vaghti dige nemikhastam iran bemonam har kari mikardam maman razi nemishod ke man az pishesh beram ... enghad esrar kardam ke belakhare razi ke na ama goft hala ke delet kande shode va mikhay beri boro ama yadet bashe ke hamishe 1 nafar ast ke inja montazerete asheghete dostet dare man nemitonam payiro ke mikhad beraro jelosho begiram to age bekhay beri belakhare ye rozi miri va hekayate man hamin hamin shod .... omadam ama hich vaght on lahze va harfasho faramosh nakardam .
doste azizam age 1 rozi didi ke dige naneveshtam motmaen bash ke dige havaro tanafos nemikonam havaro mikham chikar vaghti nafasam on bashe ! ta omr daram barash minevisam ta omr daram be yadesham ta nafasam dar miyad az on migam .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد