دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

حالم من بد نیست



حالم من بد نیست غم کم می خورم کم که نه! هر روز کم کم می خورم

آب می خواهم، سرابم می دهند عشق می ورزم عذابم می دهند

خود نمی دانم کجا رفتم به خواب از چه بیدارم نکردی؟ آفتاب!!!!
......
خنجری بر قلب بیمارم زدند بی گناهی بودم و دارم زدند

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
وب خوبی داری من شما رو لینک کردم اگه خواستی منو با اسم هرچی تو بخوای لینک کن

اگر روزی به چیزی نیازمند شدی به ملک و مال و دیگر اسباب حشمت و بزرگی خویش مناز . به کار و پیشه ای بپرداز که نامت سبک و ننگین نشود .بزرگمهر

رزا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://rose-aabi.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی شلوغه!ولی قشنگه خوشمان آمد.واسه ی گذاشتن آهنگ که پرسیده بودی:مواد لازم=ابتدا تشریف میبرید به سایتpichak.net بعد درقسمت سمت چپ آن نوشته کدهای موزیک.کلیک میکنید.بعدازآن که آهنگ موردنظر را انتخاب کردید کد آنرا کپی میکنید و می آیید در بخش ویرایش قالب وبلاگ خودpasteمیکنید وسپس گزینه ثبت را میزنید.سپس وبلاگ شما آماده خوردن است!

merci dostam , kheily komake bozorgi be man kardin , mochaker .

رزا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ http://rose-aabi.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی شلوغه!ولی قشنگه خوشمان آمد.واسه ی گذاشتن آهنگ که پرسیده بودی:مواد لازم=ابتدا تشریف میبرید به سایتpichak.net بعد درقسمت سمت چپ آن نوشته کدهای موزیک.کلیک میکنید.بعدازآن که آهنگ موردنظر را انتخاب کردید کد آنرا کپی میکنید و می آیید در بخش ویرایش قالب وبلاگ خودpasteمیکنید وسپس گزینه ثبت را میزنید.سپس وبلاگ شما آماده خوردن است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد