دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

هیچ گاه فراموش نکن



هیچ گاه فراموش نکن ... ان کسی که صادقانه زمزمه کرد که عاشقانه دوستت دارد.. من بودم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehrpat جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

زنــــــــدگی را با عشق تــــو می شناسم

مـــانده ام چگونه تو را فرامــــــوش کنم

اگــــــــــر تورا فراموش کنم بایــــــد بـــــــــاران را

دنیـــــــــا را زنــــــدگی را و خــــــــودم را نیز فراموش کنم

و منـــــــــ عاشق توام

یعنی هیـــــچ وقت جــــز در خیــــال تو معنی نمیدهم

حالا که خیــــــــالم را پس نمی دهی ،چشمـــــــــــم را می بندم

و بـه دنبــــــــــال تـــــــــو محو می شوم

عـــــــــاشق باش!

حـــــتی بدون معشوق

تا هــــــــــر نفـست عشق و آرا مشـــــــ را به جهان هــدیه کند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد