دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

پسرک بی خبر و لبخند زنان دست به بازی سرنوشت داد.

پسرک

بی خبر و لبخند زنان دست به بازی سرنوشت داد.

 

روزگار من:

                      دلم خالیست.....

                                         دلم از بیش و کم خالیست.

روزگار تو:

                    خسته شدم بس که دلم دنبال یک بهونه گشت...

 

تاب سواری و شادی کودکانه، شادیِ روزهای با طراوت عشق...

 

تو ناگهانی رفتی و من تا سالها:

 

              نه بسته ام به کس دل

                                           نه بسته کس به من دل

 

دیروزها کسی را دوست داشتی و امروز تنهایی.. تنهاییِ عریان.

 

آرام جانم نبود و درد بی عشقی ز جانم طاقت برده بود.

 

ولی تو باز می‌گشتی؛ تو بازمی گشتی و من...

 

روان دائم یک دوست داشتن بودم.

 

آن روز دوباره آمدنت من در عمقِ نشیبِ عشق بودم، تو بازآمدی و

 

مرا به دام انداختی و تا اوج فراز بردی... دلم را بردی!

 

عاشقم کردی  به همین سادگی  چه خوب کاری کردی...

 

و حالا کارم اندر عشق مشکل شده است، و اندیشة وصالت در گمانم

 

نیز نمی‌گنجد...

 

کودک شش روزه‌ات حیران است و سرگردان،

 

حیران و سرگردان اما..

 

                            لبخند زنان...

 

باید لب فرو بست و گشود و دم نزد...

 

باید ایستاد و فرود آمد....

 

باید به پایان نیندیشید که همین دوست داشتن زیباست...

دوستت دارم مونا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد