دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

چه زیباست بخاطر تو سوختن

چه زیباست بخاطر تو زیستن ...


و برای تو ماندن... به پای تو بودن... و به عشق تو سوختن

و چه تلخ و غم انگیز است دور از تو بودن و برای تو گریستن

ای کاش می دانستی بدون تو مرگ گواراترین زندگیست

بدون تو و به دور از دستهای مهربانت زندگی چه تلخ و ناشکیباست

نظرات 1 + ارسال نظر
asheghe hame dokhtara سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

be khoda divone hasti ke asheghe zan jamat mishi ! in hame zan , in nashod 1 dige un nashod un yeki chera be 1 nafar deleto mibandi ? be khoda baziya divone hastand lolllllll toam az on divone ha hasti ke hame zendegito gozashti baraye 1 nafar lolll

نمیدونم چی‌ بگم دوست من ، فقد برای تو و آدمهایی مثل تو متاسف هستم که اینطور فکر میکنی‌ ! خودت خوب جواب خودتو دادی هر کسی‌ نمیتونه به یک نفر وفادار بمونه ! امید است که من به پای عشقم و همسرم بمونم و خواهم ماند به امید خدا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد