دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

عشق من ولنتاین مبارک

نمیدونم کجاست ، چی‌ کار می‌کنه ، به یاد میاره  این روز را یا نه ، اینجا سر می‌زنه که حرفای دلمو گوش کنه یا نه ! هر جایی‌ که است ، در هر موقعیتی که هست ، اول از خدا می‌خوام که تنش سالم باشه ، لبش پر از خنده  و دلش پر از شادی، مهم نیست که به یاد من باشه یا نه ، مهم اینه که عاشقانه دوستش دارم و به یاد میارم اون روزایی را که باهم این روز آرو جشن میگرفتیم ، عشق من روز عشق رو بهت تبریک میگم ، ولنتاین مبارک

 
در مکتب ما رسم فراموشی نیست

در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست

مهر تو اگر به هستی ما افتاد
...
هرگز به سرم خیال خاموشی نیست

تو برام خیلی زیادی و من برات کمم . شرمنده ام .ولی به نظر من ارزش این روز فقط توی اینه که یادت بمونه و فقط به هم تبریک بگید.

نمی دونم از متنم خوشت اومد یا نه ؟ ولی هدیه ای که ارزشش بیشتره دوستت دارمه . ازم بپذیر .....

اشکی که بی صداست

پشتی که بی پناه است

دستی که بسته است

پایی که خسته است

حرفی که صادق است

شرمی که شنا است

دل را که عاشق است

دارایی من است

ارزانی شمااست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد