دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

معنای زنده بودن من

معنای زنده بودن من ..با تو بودن است

                                    نزدیک ..دور
                                            دلتنگ..شاد..آن لحظه ای که بی تو سر آید..مرا مباد مفهوم مرگ من...            در راه سرافرازی تو ..در کنار تو                                           مفهوم زندگی استمعنای عشق نیز..در سرنوشت من                             با تو..همیشه با تو...برای تو زیستن....

نظرات 1 + ارسال نظر
قالب یاهو مسنجر پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.panadownload.com

مژده ه ه ه ه ه ه ه جدیدددددددددددددددد


قالب بسیار زیبای یاهو مسنجر برای بلاگ اسکای

www.panadownload.com

مرسی‌ دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد