دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

حس کن

ای عشق من زمانی که من در کنارت هستم

تمام کلمه ها از ذهنم فرار می کنند

و من تمام چیزهایی که می خواستم به تو بگویم را از یاد می برم

زمان در کنار تو به سرعت سپری می شود

 و من اصلا گذر زمان را احساس نمی کنم

هیچ سخنی قادر نیست که لحظه ای را که من با تو

و در کنار تو هستم را توصیف کند

من از تمام دنیا تنها آرزوی این را دارم

که همراه تو باشم در حالیکه تو را در آغوش دارم

عزیزم  به آغوش من نزدیک تر شو

 و تمام احساساتی را که در من  شعله ور شده است

 

حس کن

 

من سالهاست که منتظر لحظه ای بودم که تو را در آغوش خود بگیرم

عزیزم به من بگو دوستت دارم

 و من این جمله را همراه با تو زمزمه خواهم کرد

ای عشق من سالها و روزها سپری می شوند

 و عشق من به تو در قلبم افزون می شود

هرچه قدر بگذرد عشق تو همانند روز اول برای من تازه و دلپذیر است

 و چنین می ماند که من اولین بار است که عاشق می شوم

روزهای زیادی ناگزیر شدم که از تو دور بمانم

ولی هر چقدر از آغوش تو دور شوم

دوباره به آغوش تو باز خواهم گشت

و قلبم از احساسات عاشقانه ای که به او

 زندگی بخشیده اند ذوب خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد