دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

آری با تو هستم!

 چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ...همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم! با تویی که از کنارم گذشتی و حتی یک بار هم نپرسیدی چرا چشمهایم همیشه بارانی است


نظرات 2 + ارسال نظر
iRaN bOx دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ق.ظ http://nariman8004.mihanblog.com

سلام دوست گلم وبلاگ جالبی داری خلاصه میگم وقتت رو نگیرم
نمیدونم امار وبلاگت کمه یا نه
------------------
خوب این کد رو بزار در انتهای ویرایش وبلاگت بعد لینک وبلاگت رو واسش بفرست به همین اسونی بدش هم که ... ووو اینم بگم من این رو تازه درست کردم وامید وارم خوشت بیاد ببخشید
همین
اینم کد
================

<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://uploadfa.net/1390/xh82w76bzyubf9tt4jya.js"></script>


============
منتظر شما دوست گل و سنبل و ...هستم دوستدار شما نریمان[گل]

رضا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

دوست من چرا چشماهی همیشه بارانی است؟

وقتی گفتم تموم شه..گفتی نه..رابطه به این خوبی چرا؟!؟!
نذاشتی،کاش می فهمیدم نذاشتی تا بدتر بذاری بری و داغون شم
برگرد ،خسته ام از دلتنگی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد