دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

روز دیدار ما روزی خواهد رسید


خورشید قشنگم میخواهم تا ابد بر من بتابی وحرارت نور تو بر بالای زندگیم باشد

ذرّات وجودم نیاز به نور وجود تو دارد؛ بر من بتاب واز پشت این ابر تیره و بی

نهایت بیرون بیا وچشم اشکبار من وعالمی را از نورخودت روشنی بخش.

می ترسم ، ازتاریکی میترسم ، از سیاهی میترسم ، ازخودم می ترسم ، می ترسم

لحظه از تو غافل بشم ، میترسم نتونم اسم قشنگت را ،آنجور که قشنگست به زبان

آورم ، می ترسم در تاریکی بمیرم و نور تورا را نبینم .

روز دیدار ما روزی خواهد رسید واون روز آمیخته با لبخند تو خواهد بود.

ای گل زیبای قشنگم میدانی که با عشق تو زنده ام و بدون عشق تو هرگز !!!!!

عشق من دنیا با بودن تو زیباست ، دنیا و زندگی زمانی درنظرم زیباهستندکه عشق

پاک تورا در وجودم احساس کنم.محبوبه من، بهار عشقت را بر من ببخش،

تا پرواز کردن را از یاد نبرم وبه سوی کوی تو بال گشایم .

آری بال هایم را با عشق تو خواهم گشود و به بلندای بلندترین ارتفاعات پرواز

خواهم کرد وبدان سو پرواز خواهم کرد که بلند ترین نقطه آسمان آبی باشد

ودل ابر های تیره را خواهم شکافت و قرص خورشیدم را ازپس ابر

بیرون خواهم آ ورد وتو را در آغوش خواهم گرفت.آری عشق من ، فقط با

عشق تو میتوان بالها را گشود وتا اوج بی کران ها رفت .بدان که با رسدن به تو

تموم غم ودرد وسختیهایی که در این مدت به آن گرفتار شدم از یاد خواهم برد

وحتی برای یه لحظه هم از تو جدا نخوام شد .

ودر آخر میگویم که به اندازه تموم ستاره ها وآبها وخشکیهای زمین دوستت دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

اومیدوار تو وبلاگ نویسی موفق باشی همین طور خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد