دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

ای کـــــــاش گذر زمــــــان در دست مــــن بود


ای کـــــــاش گذر زمــــــان در دست مــــن بود
تا لحظه های شیرین با تـــــــو بودن را
اینقدر طـــــولانـــــی میکرم که
برای بــــی تــــو بودن وقتــــــی نمیماند

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehrpat پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

کاشکــــــــی تـــــورو سرنوشت ازم نگیره
میترسه دلــــــــم بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تور و
لااقل از تو خاطره هام نرو
کی مثه من واسه تو ؛ قلــب شکسته ش میزنه
آخه کی واسه تو مثه منه

بمــــــــــــون، دل من فقط به بودنت خوشه
منو فکر رفتــــــن تو می کشه

لحظه هام تباهـــــــه بی تو
زندگیم سیاهــــــه بی تو

نمیتونـــــــم

بمــــــــــون، دل من فقط به بودنت خوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد