دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

هنوز هم همچین کسانی هستند . . .نه؟!

گاهی دلم می گیرد
از آدم هایی که در پس نگاه سردشان با لبخندی گرم
فریبت می
دهند
دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند
...و نوری که تاریکی می
دهد
ازکلماتی که چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند
دلم می گیرد
از سردی
چندش آور دستی که دستت را می فشارد
و نگاهی که به توست و هیچ وقت تو را نمی
بیند
از دوستی که برایت
هدیه
دوبال برای پریدن می آورد
و بعد
پرواز
را با منفورترین کلمات دنیا معنی می کند
دلم می گیرد از چشم امید داشتنم به این
همه هیچ
گاهی حتی
از خودم هم دلم میگیرد



مال کسی باش که حتی اگر ساده ترین لباس تنت باشد تورا به همه دنیا نشان دهد و بگوید این همه دنیای من است
هنوز هم همچین کسانی هستند . . .نه؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.chokhchokh.tk

bebin beyneh marda hatman hast ama beyneh zana 100 motmayen bash ke nist chon aghe pol dashte bashi asheghetan vagarneh...

nemidonam chi begam doste man , az nazare in bande haghir maRdo zan nadare .... to hamashon fekr konam peyda beshan ama kheily kame .... kash ke....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد