دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

پو ستم به فلزات حساسیت داره


بهت گفته بودم که پو ستم به فلزات حساسیت داره اما هنوزم گردن بند و دستبندی رو که واسه تولدم کادو داده بودی رو استفاده می‌کنم همه بدنم پر شده از دونه و میسوزه مثل عشقت که دلمو میسوزونه اما استفاده می‌کنم چون تو با عشقت کادو دادی .......

نظرات 1 + ارسال نظر
lmokafat سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.kalame.blogsky.com

dahanet servis pesar cheghad az tahe del neveshti be manam pesar rasti 2 ta soale fani 1. chetori ramze meilo avaz mikonan 2.chetori kod bezaram bra vebam ta kopi peis nashe mersi

merci dostam az foshi ke nesare bande kardin !!!! badam inke dar morde saalati ke kardin pasokhetono be webeton msend mikonam . be har hal merci

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد