دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

این بار بی‌ خبر برو عشق من .

همسر عزیزم عشق من، بودن یا نبودنت در اینجا مهم نیست زیرا تو خوب می‌دانی که تمام قلب مرا تصرف کردی ، همین که عشق و دوست داشتن را با قلب آمیختی و دریای محبت را به قلب من جریان دادی و عشقت را در رگانم به حرکت در آوردی ، خود دنیایی از خوبی‌ و عشق تو به من هستند ... آری تو هرگز بد نبودی و بی‌ وفا هم نیستی‌ تو خود عشق و دوست داشتن هستی‌ مونا ی خوبم ، حالا که رفتنی هستی‌ و میخواهی‌ که بروی برو، برو تا غروب را از نزدیک ببینی‌ ، بس خیال انگیز است و افسونگر .... میدانم که دوباره به دنبالت راه می‌‌افتم .... پس این بار بی‌ خبر برو عشق من .
نظرات 2 + ارسال نظر
hackerni دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.hackerni.blogfa.com

salam doste aziz webloge kheyli jalebi dari mamnon misham ye saram be webloge man bezani

merci doste man , nazare lotfetone age zende bodam hataman beheton sari mizanam ... be omide didar

Mehrpat سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

به دنبالت می آیم با دستهای کوچک و قلبی بزرگ که هر لحظه
فشرده تر می شود
و چشم هایی که به هر طرف می چرخند تنها تورا می بینند .

VA MAN BE DONBALE GOOOLE KHOD OMRIST KE MIRAVAM....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد