دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

سالگرد آشنایی مون مبارک مونا ی خوبم


خیلی سخته بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه.... خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی.... خیلی سخته که سالگرد آشنایی روبدون حضورخودش جشن بگیری..... خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن جز اونی که فکرمیکنی به خاطرش زنده ای... خیلی سخته غرورت را به خاطر یه نفربشکنی بعد بفهمی که دوستت نداره.... 

سالگرد آشنایی مون مبارک مونا ی خوبم

دوستت دارم همسرم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
Mehrpat سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

آدمهای ساده را دوست دارم ..همان هایی که بدی هیچکسی را باور ندارند .
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند، برای همه هستند .
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه میرسد یا ازشان سواستفاده میکنند یا زمینشان میزنند یا درس ساده نبودن یادشان میدهند
آدمهای ساده را دوست دارم
بوی ناب آدم میدهند

to ki hasti? mona junam bego ke khodeti ..... :((( KHEILY DELAM TANG SHODE BARAT:(((

nasrin شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

این منم فراموش شده ی فرداها...اگر همه آسمان و ابرهایش سهم چشمهای من باشد باز هم آرامش نخواهم یافت.
وقتی فصل ها را قسمت می کردند به من فقط پاییز را هدیه دادند٬
من ماندم و دنیای رنگها وآدمهایی که از پاییز رنگارنگ تر هستند.
مدتی بود که در این سردی٬ قلمم هم با دلم قهر کردو من دل تنگ تر شدم ٬
وقتی در گوش قلم زمزمه میکنی٬
و او نجوای تو را به سپیدی کاغذ می سپارد چقدر آرامش پیدا میکنی.
اینجا منم و بادهای سرد پاییزی........
و خسته دلی که دلش سخت برای خودش تنگ شده است...
آه ...کاش پر پروازی بود٬ زمین جای ماندن نیست...
دیری نخواهد گذشت فردا خاطره خواهم شد
وشاید از خاطره ها خواهم رفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد