دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

از ساعت متنفرم !!


از ساعت متنفرم !!
از این اختراع غریب بشر که مدام جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی هایم می کشد...

نظرات 2 + ارسال نظر
Mehrpat پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

پروردگـــــــــــــــــارا !

می بخشم کـسانی را
کــــــــــــه هرچه خواستند
با من با دلــــــــــــــــم و احساسم کردند
و من امروز به پایان خود نزدیکـــــــــــــــم
به من بیاموز در این فرصت حیــــــــــات
آهی نکشم برای کسانی که

دلــــــــــــــــــــــــــم را شکستند...

من جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

من از ساعت متنفرم...از این اختراع عجیب بشر که لحظه های نبودنت را رخ دلتنگی هایم میکشد

kash az marze man begzarim be sarzamine eshgh ma shodan resim man aziz . paydar bashin doste aziz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد