دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

قرارمون این نبود مونا جونی !

قرارمون  این نبود مونا جونی ! قرار بود به پای هم پیر شویم
نه به دست هم .......... قرارمون این نبود .

نظرات 2 + ارسال نظر
nasrin شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

وقتی یک آدم رو به اندازه ی یک دنیا واسه خودت بزرگ میکنی ، کوچکترین اشتباهش ، بزرگترین ضربه ی زندگی رو بهت میزنه

Hadi پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

یکی بهم گفت : بهت خیانت میکنه...........گفتم : میدونم
گفت : این کارش یعنی دوست نداره...........گفتم : میدونم
گفت : اون یه روز تنهات میزاره............گفتم : میدونم.
گفت : پس چرا باهاش میمونی؟ گفتم : این تنها چیزی هست که نمیدونم

na be man khiyanat karde ! na inke dostam nadashte bashe ! ( dostam dashte va hanozam dareh! tanhamam nazashte ! ( chon to ghalbam khonashe )
bahash mimonam chon hich kass yani hich kass nemitone jaye khaliye ono baram por koneh chon mesle hich kass nist on khode khodeshe dostesh daram bi dalil bi dalile bi dalil .
merci az nazare shoma hadi jan .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد