دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

نمی خواهم بگویی دوستت دارم

نمی خواهم بگویی دوستت دارم ... چون می گویی باران را هم دوست دارم اما وقتی زیر باران خسته می شوی از آن فرار می کنی... می گویی آفتاب

را دوست دارم اما وقتی نور شدید آن تنت را می سوزاند

از آن گریزان می شوی... می گویی نسیم را دوست

دارم اما وقتی نسیم تبدیل به باد میشود

از آن نیز متفر می شوی...می خواهم

مرا همچون قلبی که در سینه ات

می تپد دوست داشته باشی

چون نمی توانی ازآن

گریزان باشی

نظرات 1 + ارسال نظر
س.ش پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ http://ghole.persianblog.ir/

زیبا بود

merci az hozore garmeton doste aziz .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد