دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

تا حالا تو زندگیت غم دیدی ...

تا حالا تو زندگیت غم دیدی ..
بی وفاتر از خودت هم دیدی ..
تا حالا شده دلت خون باشه ..
یا چشات همیشه گریون باشه ..
اونیکه شب تا سحر با یادش ، زندگی میکنی و بیداری ...
تا حالا شده بگه با طعنه ...
میشه دست از سر من برداری !!
...خوش به حال اون کسی
که تو دل تو جا داره ...
خوش به حال اون کسی که تو براش می میری ...
من حسود نیستم اما گاهی حسودی میکنم ...
به کسی که دستاشو با جون و دل می گیری ... !!

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehrpat جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

زل زد به چشمای منو ازم پرسید :
میدونی من از این زندگی چی میخوام ؟
وقتی نگاه منتظر منو دید گفت

من از این زندگی فقط آرامش میخوام فقط آرامش

حس کردم غم بزرگی رو دلم نشست
نگاهمو از نگاهش دزدیدم

دستمو از پنجره ماشین بردم بیرون سمت آسمون
و یه تیکه از خدا رو چیدم و کاشتم تو قلبش
من آرامش رو بی هیچ چشم داشتی به قلبش هدیه دادم
و او به آرزوش رسید
واز اون شــب به بعد من تنها شدم
تنــــــــهای تنــــــها

او به آرامش رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد