دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

از من دریغ مدار چشمانت را

من تنها

 باران بی انتهای چشمانم را

 برای تو مینویسم

تا شیرینی نگاهت

زهر دوری را

که جرعه جرعه-ناخواسته

به کامم ریختی را جبران کند

و برایت

از لحظه ی خاطره انگیز

از لحظه ی باشکوه وصال خواهم گفت

لحظه ای که من در دریای اشکم؛

اشک شوقم

تو را همچو مرواریدی صید میکنم

تا مبادا

از جلو دیدگانم دور شوی!

من تنها برای تو خواهم گفت

 برای تو خواهم خواند

و تنها

نرگس چشمانم توست

که افکارم را از تلاطم می رهاند

از من دریغ مدار

چشمانت را

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

کاش می تونستم بهتون کمک کنم
درکتون می کنم .همیشه فکر میکردم عشق افسانه است وواقعی اش وجود نداره ومدام این جمله روتکرار میکردم که
من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد آشنا دیوانه است

اما با دیدن وب شما فهمیدم که عاشق واقعی وجود داره افسانه نیست

merci doste man , hamin ke migin koli behem enrji midin ke bishtar betonam eshgh bevarzam be eshgham behtar dark konam eshgham ra ... layeghe eshgh ke nistam ama az khoda mikham ke layegham koneh ... eshgh afsaneh nist ma hastim ke afsanash mikonim afsaneh jan !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد