دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

چرا زنده ام هنوز؟

حالا که رفته ای
ساعتها به این می ‌اندیشم
که چرا زنده ام هنوز؟

مگر نگفته بودم که بی تو می‌میرم؟
خدا یادش رفته است مرا بکشد
یا تو قرار است برگردی؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
نغمه یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ http://2160.blogfa.com

دوباره سلام
منم فریبا،خواستم بگم که فکر کنم حجم وبتون خیلی بالاستوخیلی دیر باز میشه ،من فقط دوتا مطلب اولشو تونستم بخونم.سرعت اینتر نتم خیلی پایینه طول میکشه تا باز بشه.
اما واقعا وبتون زیباست،بوی عشق وصداقت میده
امیدوارم به هرچی که به صلاحتون هست برسین.

merci doste aziz , nazare lotfetone

نغمه یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://2160.blogfa.com

ها راستی یادم رفت بگم،ببخشید
شما میتونید به من بگید که من ازکجا میتونم یه انجیل پیدا کنم
یا به نظر شما من به جز قران چه کتابی بخونم که کمکم کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد