دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دوستت دارم دیوونه !!!

گفت : می خوام یه یادگاری بنویسم تا همیشه برات بمونه ...
گفتم : کجا؟
گفت : رو قلبت ...
گفتم : می تونی؟
گفت : آره زیاد سخت نیست ...
گفتم : بنویس تا برای همیشه بمونه ...
یه خنجر برداشت ...
گفتم : این چیه؟
گفت : هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .
ساکت شدم ...
گفتم:بنویس دیگه چرا معطلی ؟
خنجر رو برداشت و با قسمت تیز اون نوشت :
دوستت دارم دیوونه !!!
اون رفته خیلی وقته ... کجا ؟ نمی دونم .
اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده

نظرات 3 + ارسال نظر
Doooosti دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

درد داره

وقتی همه چیو می‌دونی

و
...
فک می‌کنن نمی‌دونی

و

غصه می‌خوری که می‌دونی

و

می‌خندن که نمی‌دونی...

افسانه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.gtale.blogsky.com/

سلام نتونستم صندوق پستیتونم پیدا کنم این مطالبرو براتون بنویسم من خیلی کنجکاوم وزود هم دلم به درد میاد چند تا سوال دارم
اول شما مسیحی هستید؟
چرا از عشقتون دور افتادید ؟
اون الان کجاست؟
شما خودتون کجایید ؟
می تونید جواب هم ندید چواب ندادن بهتر از دروغ جواب دادنه

با درود به تمامی دوستانی که لطف می‌کنن و به کلبه تنهایی من سر میزنن ، در ابتدا جا دارد که از شما عزیزان تشکر کنم و بعد خواهشی دارم :

و اینکه از دوستانی که لطف میکنند و نظر میدهند و یا نظرِ خصوصی میدهند خواهش می‌کنم که در مورد زندگی‌ خصوصی من سوال نفرمایند .

هر مطلبی که در این بلاگ نوشته میشود ، نجوای درون من است که تمامی آن تقدیم به یک نفر می‌باشد !

تقدیم به زیباترین و بهترین احساسم مونا همسرم

bale man masihi hastam .

nabil.mona شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

جانم به قربانت!
...نگران نباش!
هر وقت آمدی..نمیگویم "ولی حالاچرا ..فقط بیا همین وبس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد