دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

اخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده....

دلم گرفته آسمون نمیتونم گریه کنم
شکنجه میشم از خودم نمیتونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها رو سینه ی من اومده
اخ داره باورم میشه خنده به ما نیومده
خنده به ما نیومده .....

نظرات 5 + ارسال نظر
Mohsen پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

akh ke inja cheghad boye eshgh mide .
pesar daghonemon kardi ba in dast neveshteha va harfaye delet ke baraye eshghet neveshti , mano bordi be ye alame dige .... yade javoni eshgh dost dashtan va ..... man az ebtedaye bloge enteha khondam : che shoroe zibay va che payane gham angiz va talkhi ! barat doa mikonam ke khoda ishala eshgheto dobareh baresh gardoneh va bishtar az ghabl behem eshgh bevarzin chon inbar khodeton nemizarin ke hich chizi baes beshe ke dobare in jodaie talkh be vojod biyad . ya hagh dostam

مرسی‌ محسن جان.. امیدوارم که یاد آور خاطره‌های غم انگیز براتون نشده باشم ...

نغمه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://2160.blogfa.com

سلام دوست من
پیغامتو خوندم وایمیلمو چک کردم،اما متاسفانه پیغامت به من نرسیده بود.لطفا اگه تونستی دوباره برام بفرست.خیلی ممنونم ازت
من خودم هم انجیل برنابا وهم انجیل یوحنا وچند کتاب دیگه رو دانلود کردم ومشغول خوندن اونا هستددرکنارش قران هم میخونم و به جواب خیلی از سوالهام دارم میرسم البته کم کم و به لطف تلنگری که شما به من زدید!
به خاطر همه چی دوباره ازتون تشکر میکنم.

سلام خانم فریبا ،

متاسفانه من ایمیل شمارو ذخیره نکردم اگه لطف کنین دوباره برام بذارین حتما براتون میفرستم ، بعد اینکه از من خسته بودین که از طریقه یاهو باهاتون صحبت کنم ، خواستم بگم دوست عزیز متاسفم من نمیتونم باهاتون صحبت کنم، چون سر تا سر خیال من همیشه مشغولِ ۱ چیز است ... بعد اینکه شما میتونین با خوندنِ اون کتابها به معلوماتِ تان اضافه کنین . امیدوارم که در راهی‌ که پیش گرفتین همیشه موفق باشین . مرسی‌

افسانه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.gtale.blogsky.com/

سلام خوبید؟
غم ما تمومی نداره
شما هم به نظر غم بزرگی دارید
امیدوارم هر غمی که دارید از بسن بره

اگه عشق یه گناه بزرگِ ، پس دوست دارم که گناه کا رترین باشم ، اگه عشق غمِ ، پس دوست دارم که در غمِ عشق او غمگین‌ترین باشم .

افسانه جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.gtale.blogsky.com/

این منای تو هم عجب بی وفاست من جای تو بودم عمرمو تلف نمی کردم بیییییییییییییییییییی خیال باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دخترا همشون بی وفان
اونوقت می گن پسرا بی وفان
این دخترا بعضی هاشون ذاتشون خرابه می فهمی

تا آسمان راهی نیست اما تا آسمانی شدن راه بسیار است می خواهم چون لحظه تولد آسمانی باشم اگر اهل زمینی تو را با من کاری نیست..

مونا یِ من بی‌ وفا نیست ! بعد اینکه دوست عزیز خواهش می‌کنم که این بار آخرتون باشه که در این بلاگ بی‌ احترامی می‌کنین ! و اگر همه دخترها بی‌ وفا باشن : قطعاً شما نیز یکی‌ از همان‌ها میباشین !!! ذات مونا ی من از جنس عشق است من احساسش نکردم ...

nabil.mona جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

@Afsaneh

پروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد