دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

افتادم کسی دستم را نگرفت....

افتادم کسی دستم را نگرفت
گریستم کسی اشکم را از گونه هایم نزدود
شکستم کسی بر دلم مرهم نگذاشت
به ناچار برخاستم
اما کسی نخندید
اکنون می نویسم نمی دانم کسی می خواند یا نه

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

من نوشته هایتان را خواندم
در مورد ناراحتی تون اگر از خدا کمک بخواهید مطمعنم کمکتان می کند
اون تمام بنده هاشو دوست داره براتون دعا می کنم
من شما رو درک می کنم

salam dostam,

man hame chizamo be khoda miseparam (masih) gahi ensani mandisham ama az khoda mikham ke ghalbe man va maro lams kone ta lahzeyi ensani fekr nakonim ! bayad ke asemani bod asemani .

در پایان زندگی، از روی تعداد مدرک هایی که گرفته ایم، میزان مالی که اندوخته ایم و کار های بزرگی که به انجام رسانده ایم، در باره ی ما داوری نخواهد شد، بلکه از ما خواهند پرسید: آیا گرسنه ای را سیر کرده ایی ؟ برهنه ای را لباس پوشانیده ایی ؟ و بی خانه ای را پناه بخشیده ایی؟ گرسنه ی نه فقط لقمه نان که گرسنه ی عشق، برهنه ی نه فقط از تن پوش که برهنه ی از عزت و احترام انسانی و بی خانه ای نه فقط از خشت و گل که بی خانمان به سبب طرد و رانده شدن.((مادر ترزا))

افسانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

حضرت مسیح ومادر تزار شما حرفهای زیبایی میزند
اعتقادات هر کس برای همه محترم است هر کس در هر دین وآیینی که هست انسان است و انسان مخلوق پاک خداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد