دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

وفا یعنی ......


برایم این معما حل نخواهد شد
خداحافظ برایت حرف زیبایی است
نمی خواهی بدانی
در دل این خسته ی عشقت چه غوغایی است
و یا من زیر آوار غم رفتن چه خواهم شد؟
برو زیبا
برو تنها
میان نامه هایت می نوشتی
زندگی زیباست
و من هم زندگی را در تو می دیدم
برو استاد خوبی ها
به من درس وفا دادی
خیالی نیست
درد بی تو بودن را
تحمل بهترین راه است
و من هم خوب فهمیدم وفا
یعنی
خداحافظ!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

چرا اینهمه وفا داری باید همیشه از " آدم " باشد !
کجاست " حوا " !

پروردگارا! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد