دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

«میلاد عشقمون مبارک»



عمر من دستان پر مهر، دعایش مستجاب می شود؛ پس بگو ، بگو  پروردگارا احساس را از ما دریغ مدار  و عشق را به  ما ارزانی دار، همان گونه که این سالها داشتی...  

«میلاد عشقمون مبارک مونا ی خوبم»

سوداگر رویای منی،  شیواگر  فکر پریشان منی، قدرت بالندگی عشق منی، تو نقطه عطف احساس منی، من اگر از تو نگویم دستم می خشکد، من اگر با تو نمانم حسم می میرد، من اگر به تو نیندیشم در دعاهایم جای خالیت غوغا می کند، اولین بار با عشق تو اوج نیازم به خدا آغاز شد، سجاده التماس من پر معنا شد، دست تقدیر خدا را با نگاهت آسان حس می کنم، بمان عزیزتر از جانم... بمان ثابت بر این راه دلداگیِ پر معنا، آرام شو ماه من، بتاب بر دریای جانم که این جذر و مد پرشور را مدیون احساست هستم... عشق من دستان پر مهرت قشنگترین نوازشگر دنیاس...

<< دوستت دارم همه احساسم <<

 

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام من هم بهتون تبریک میگویم

salam merci afsaneh jan , ye doaye kheir baraton bokonam ( az khoda mikham ke hich vaght ashegh nashin ) age ashegham shodin drde eshgh nakeshin . darde del tangi darde ghorbat , darde bi kassi ... ... shado bar gharar bashin .

افسانه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

من مطمعنم اگر مونای شما وب زیبایتان راببیند که چقدر وفادار به اوماندید حتمآ او هم احساس شما رو پیدا خواهد کرد ولی فکر کنم اون اصلا آدرس وب شما رو نمیدونه کاش بهش یه جوری خبربدید که سری به خانه مجازیتان بزند به هر حال اون که دل سنگ نداره
ممکن است که او شما رو فراموش کرده باشد؟ نه محاله که فراموشت کنه

dare doste man , yani ta 8 mahe pish dasht hala shayad az yadesh rafte bashe nemidonam shayadam na shayadam miyado mikhone va yavashaki mireh mona khanome dige .... midonam miyad .

نغمه شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://2160.blogfa.com

دوست من- سلام-میدونم که خوبی ولی امیدوارم خوبتر باشی
ببخشید من تازه پیغامتون رو دیدم اخه چند روز مسافرت بودم وتازه برگشتم. متاسفانه به نت هم دسترسی نداشتم. نمیدنم کی پیغام من به دستت میرسه اما فکر کنم دیر باشه وشما دیگه اومده باشی.
به هر حال از لطفتون ممنونم من خودم اون کتابهایی که دانلود کردم رو دارم ولی هنوز متاشفانه کامل وقت نکردم بخونمشون.
اما از این به بعد که ماه رمضان شروع میشه بیشتر وقت دارم و سعی میکنم که هم هم کتاب مقدس مسیح وهم کتاب مقدس محمد رو بخونم امیدوارم که به یقین برسم.!
من تا اینجا که یکم قران و کتاب های دیگه رو خوندم به جواب خیلی از سوالهام رسیدم واین رسیدنم رو مدیون شما هستم.
هیچ وقت واسه شما تنها دعا نمیکنم چون مونا رو جدااز شما نمیبینم. به شادی برسین وهمیشه شاد باشین
یادت نره واسه دوستت دعا کنی!مرسی

سلام دوست من، بله ایران هستم و خوشحالم که شما به جوابتون رسیدین یا در آینده نزدیک خواهین رسید ! و مرسی‌ از دعاتون که برای من و مونا می‌کنین ! شاد کمو بر قرار باشین دوست عزیز.

نغمه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://2160.blogfa.com

سلام
انسانها نا گهان شکسته نمیشوند این ما هستیم که دیر به دیر نگاهشان میکنیم.........
خواستم بهت بگم اگه اومدی پیش خانوادت خوب بهشون نگاه کنی قدرشون رو بدونی،به نظر من نگاه کردن به چهره ی پدر ومادر ارامش خاصی به ادم میده
نصیحتت نمیکنم فقط خیلی دوستانه میخوام بهت بگم قدر فرصتی رو که داری خوب بدون هر کاری از دستت بر میاد واسه کسایی که دوسشون داری انجام بده
خوش بگذره
دوستت-فریبا-

فاطمه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://dey.blogsky.com

امین .

amin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد