دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

هدایای بسیار ارزشمندم را از عشقم گرفتم... هدایایی که تک تک آن ها برایم ارزش دنیاها را داشت و انصافاْ عالی بودند. اگرچه به گفته خودش دیر شده بود اما این دیر شدن بهانه ای شد تا عشقمان محکم تر و استوارتر از همیشه به راه خویش ادامه دهد. شک و تردید من بر این بود که مبادا خدای ناکرده او حتی ماه تولدم را هم فراموش کرده باشد و ارزش یک اس ام اس تبریک روز تولد را نیز برایم هدیه نکند... اما نه این طور نبود. قسم می خورم انتظار کادو نداشتم و هدایایی که برایم داد فوق العاده ارزشمند بودند. خیلی...

خواهش می‌کنم برای سلامتی مونا م دعا کنید.دوستت دارم عشق من .



تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

    

  تولدم مبارک  

 

اینم کیــــــــــــک تولـــــــــــدم 

       

 

تولد تولد تولدم مبـــــــــارک 

 

اینم کادو هام

  


 تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://dey.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک .

عشق واقعی هیچوقت فراموش نمیشه .

merci fatemeh aziz , bale hamintore khahare gooolam

افسانه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
تولذتون مبارک باشه
کادوهاتونم مبارک باشه
برای سلامتی مونای عزیزتون هم دعا میکنم
گاهی دور بودن بهانه ایست برای دلتنگ شدن ودوست داشتن .قدر زندگی تونو بدونید وبرای من هم دعا کنید

merci afsaneh jan , hatman azizam

-:- مریم -:- جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://myeshghe.blogsky.com/


سلام ...

تولدتون مبارکـــــ ... ان اشالله 120 ساله بشی و همیشه شاد و سلامت...

خب خدارشکر که مونا خانوم یادشون نرفته بود والا حتما شما نارحت میشدین ...

ان اشالله روزای خوب و شادی کنارهم داشته باشین...

به خط خطیهای منم سربزن ...
موفق باشی ... درپناه حق ...

merci maryame aziz , hatamn aziz . merci az hzore garmeton

-:- مریم -:- شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://myeshghe.blogsky.com/

آخــــــــــی نمیدونستم داداشی

سهیل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ق.ظ

داداش سلام،تولدت مبارک.
شما همون آقا نبیل سایت آرژانتینی؟!‏

merci na azizam

شقایق شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

بازم به معرفت تیر آهن ... یه مدت که ازش خبری نگیری خودش زنگ می زنه

تولدت مبارک داداشی خوشکلم ، خیلی‌ خوشحالم که مونا جون برگشت ، اما خدایی مگه دستم بهت نرسه ... حالا ایران میایی به ما چیزی نمی‌‌گی و یواشکی جیم میشی‌ میری !!! باید از فیسبوک از بچها بشنوم که امدی ایران ! اونم وقتی‌ برگشتی‌ و عکسای ایران را بچها می‌بینن و بهم خبر بدن که عکساتو ببینم مثل همیشم از در و دیوار عکس گرفتی‌ اما وقتی‌ عکس مونا جونمو دیدم کنارت خیلی‌ خیلی‌ خوشحال شدم .....

بازم سر حرفم هستم میکشمت اگه ببینمت ، کاش اونجا بودم خودم برات جشن می‌گرفتم با مونا جون تولدت تولد تولد ت مبارک داداشی داداشی تولدت مبارک

salam abji , khobi? merci azizam kash ............
javabeto to facebook mizaram, khodet midoni ke bekhatere chi omade bodam ir ....
take care

فریبا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام دوست من
ببخشید دیر شد من خبر نداشتم
با خودم فکر کردم بی معرفتیه
منی که حتی برای چند روز دوست شما (یادت که نرفته) بودم تولدتون رو تبریک نگم!
امیدوارم همیشه گرمای دستاشو احساس کنی توی دستای گرمت!
اگر به خاطر خودت هم نخواستی به خاطر عزیزی که با نفس های شما جون میگیره زندگی کن...........
این فقط واسه دوستی که ندیمش ولی میشناسمش(دوست دارم منا جون خدامیدونه که برای شما وهمسرت چقدر دعا کردم تولدت عزیزت مبارک همیشه بخند........)
خیلی خوشحالم که دیگه غمگین نمینویسی
بخند
بخند
بخند

merci fariba aziz , na doste aziz man osolan adame faramosh kari nistam va in ast moshkele man ke adamaro hargez nemitonam faramosh konam hata age rahgizar bashe ! merci ke yadi az man kardin va khatkhatiyamo mikhonin ! zendegi be kameton shirin bashe shado barghaarar bashin dostsam .

شیدا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://sheyda70.blogfa.com

سلام تولدت مبارک
آهنگت خیلی خوبه میشه واسم بفرستیش لطفا مرسی فداااااااات بوس

salam , merci aziz ... ok

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااام
تولدت مبارررررررررک دوست گلم
13 ام تفلد منه میای تولدم؟
منم فردا قراره کادوهای عشقمو بگیرم
آخه ما هم دوریم و اون از ترس اینکه دیر نشه زودتر با پست برام فرستاده
امیدوارم هرچه زودتر این دوری ها تموم بشه

ساناز پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://sanazoamin.blogfa.com

0098سلام عزیزم
0098 رمزمه بهم سربزن لطفا . و مثل همیشه با حرفای خوبت کمکم کن
مرسی

محمد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://mamadarani.blogfa.com/

تولده عیده شما مبارک
ایوووووووووووووول
تولدت مبترک

محمد شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://mamadarani.blogfa.com/

راستی ببخشید که یه کم دیر شد
فقط منم تولد گرفتم خواستی بیا

امیر دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://nadia-amir.blohfa.com

تولدت مبارک هزارساله شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد