دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

تنهـــــــــــام


 تنهایی یعنی وقتی‌ پرســـــــتار گفت : همــــــــراه بیمار...

کسی‌ نبود جواب بده ،،،،

آهسته گفتم : ببخشید کسی‌ همــــــــراه من نیست ،،،
... ... .
.
تنهـــــــــــام
---------------------------------------------------------

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

چقدر زیبا بود
خدا تنها همراه ماست

تو اگر بخواهی می مانی
و من همه دست هایم را برای ماندنت خسته نمی کنم
تو اگر بخواهی
چشم هایم از خیسی سرد این همه گره های کور نمی ترسد
تو اگر بخواهی می مانی
حتی اگر قلب من پر شده باشد
اصلا تو خود دل می شوی
جایگاه همه بودن ها و نبودن ها...
...اگر بخواهی!

nabil جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ق.ظ

in haghighati bud ke bar saramamad....

احمد-ا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

تنهایی همراهت بود که کس ندید جز تو !

1 bar yadame ke amale mantel dashtam va gelomo amal kardam cheghad bala payin miparid az negarani va man vase inke negarane hale man kheily nashe lebtopamo borde bodam bimarestan va bahash sohbat mikardam ke ham mano betone bebine va ham betonim sohbat konim ..... ama chand vaghte pish ......... cheghad tanha bodam tamame on modat be in fekr mikardam ke chi shod 1 dafe enghad tanha shodam !!!!! jorme man eshgh bod !!!!!!!!!

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ


هنوز بوی عاشقی می دهم اما ،دیگر هیچ کجا، کسی منتظرم نیست!...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد