دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

درحیرتم ازمرام این مردم پست

 درحیرتم ازمرام این مردم پست این طایفه زنده کش مرده پرست

تاهست به ذلت بکشندش به جفا چون مرد به عزت ببرندش به سرودست.....

نظرات 3 + ارسال نظر
shadow پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://deathshadows7.blogfa.com/

سلام با تبادل لینک موافقی؟؟اگه موافقی با چه اسمی بلینکمت؟؟

دو عاشق دور از هم اما باهم

salam , doste aziz

فریبا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
چی بگم..............
درسته
اما اگه حتی الان هم بفهمیم کافیه................
اگه دوباره یادمون نره..............
امیدوارم همیشه خودت ویادت زنده باشه
من هنوز زنده ام اما مجبور نیستم زندگی کنم چون من اختیار دارم
اما من باید زندگی کنم چون هنوز فرصت دارم.......
چون من فقط یه بار فرصت دارم که اراده واختیار داشته باشم.....
فقط یه بار.......................
اگه در جواب من نوشتی مرسی دوست من
من دارم میرم دانشگاه شاید دیگه خیلی فرصت نداشته باشم بیام اینجا، امیدوارم بعد از این هر چی مینویسی پر از امید باشه
از خدا سلامتی تو وهمه ی عزیزانتو میخوام
شاد باش ولبخند بزن

bale dostam , shoma gofte bodin ke pmi ke baram dade bodino nazaram ama javabetono yejori bedam..... in ham nazare man bud ke goftam doste aziz ,
shad kam bashin doste aziz

آرمین یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ق.ظ http://armin7.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری دوست من
اگه به عکس های هنری و عکاسی علاقه داری به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی
بای

merci , akase herfeyi nistam ama akas hastam va akasiro kheily dost daram hatman doste aziz .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد