دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

بیا.....

 ای تنها هم آغوش من  

 

بیا که احساسم را برایت

 

دست نخورده نگاه داشته ام و

 

جسمم را به لذت بوسه ای نفروخته ام

 

بیا که میخواهم وقتی دستانت را به روی احساسم میگذاری

 

از فرط لذت

 

قطره های اشک بر گونه هایت بدرخشد

 

میخواهم با اشکهایت بر تمام احساسم بوسه زنی

 

میخواهم اشکهایت تمام روحم را خیس کنند،بیا که سالهاست

 

سر به دیوار نهاده ام، بیا ای تنها هم آغوش من، بیا......... بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
nabil دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

میدونی ، خــــــــیلی دوست دارم بعد از چند سال که دوباره میبینمت و میام طرفت که بغلت کنم ، اول یه دونه مـــــــــــــــــحکم بزنم توو گوشت که همه ی این حرص چند سالم خالی بشه . بعدش بغلت کنم و ببوسمت

مهسا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://fekreajib.blogsky.com

همه پستاتو خوندم تقریباْ
عالی بود
امیدوارم غم دوریتون جاشو به شیرینی رسیدن بده
و منو هم خوشحال کنه..
بهش بگو رک
که دوسش داری هز بار روز ی هزاربار

merci mahsa jan , mamnon hastam az hozore mehrabaneton , rozi 1000 bar kame man har lahze ba har nafasam migam ke dostesh daram ama .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد